LIVEnaari 2.11. klo 8.30–10.30: Näin viet ostopolun käytäntöön
.jpg)
Selkeä ostopolku tuo asiakkaan luoksesi. Sen avulla saat rungon verkkopalveluunne, sen sisältöihin, johdatuksiin ja aktivointeihin. Tule oppimaan, miten ostopolku rakentuu ja miten asiakkaamme ovat onnistuneet ostopolkutyön jälkeen!
Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Ostopolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle.
Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä, joka on asiakkaan matkalla varhaisemmin mukana, on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka.
Osto- ja sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä.
LIVEnaarissa opit:
• miten myynnin ja markkinoinnin yhteinen ostopolkutyö käynnistää muutoksen
• miten suunnittelet ja rakennat ostopolun
• miten sisällöt, teknologiat kuten automaatio otetaan mukaan ostopolkuun
• mihin tuloksiin asiakkaamme ALD Automotive ja Outokumpu ovat päässeet ostopolkutyön jälkeen.
Ohjelma:
8.30 | Tervetuloa: Myynnin ja markkinoinnin yhteinen ostopolkutyö käynnistää muutoksen |
8.40 | Sisältömarkkinoinnin muutos ja tulevaisuus |
9.10 | Case ALD Automotive, Marika Baldé & Katri Tanni: Mitä hyötyjä ostopolut ovat tuoneet ALD:n markkinointiin? |
9.40 | Tauko |
9.45 | Case Outokumpu, Outi Lilja & Mira Oiva: 1 vuosi ostopolkutyöstä – miten globaalin teknologiayrityksen markkinoinnissa on onnistuttu? |
10.15 | LIVEnaarin päättäminen |