Mahtavaa, että haluat oivaltaa ostamisen muutosta kanssamme!
Viisiosainen videosarjamme auttaa ymmärtämään muuttunutta B2B-ostamista. Miten B2B-asiakas käyttäytyy ja millaisia vaiheita ostopolun varrella on? Miten huomioida ostopolun vaiheet niin strategisessa markkinoinnin suunnittelussa kuin markkinointitoimenpiteiden toteuttamisessakin? Videosarjassa Myynninmaailman ja Differon asiantuntijat keskustelevat ostopolun vaiheista ja markkinoinnista.
Yhden jakson parissa vierähtää mukavasti kahvitauko tai voit ahmia kaikki jaksot kerralla! Tutustu jaksoihin tarkemmin ja ota haltuun ostopolkujen maailma.
Ostopolun vaihe 1: kiinnostus
Ostopolun vaihe 2: tiedonhaku
Ostopolun vaihe 3: harkinta
Ostopolun vaihe 4: ostaminen
Ostopolun vaihe 5: asiakkuus
Janoatko lisää uusia oivalluksia?
Tee markkinointia, joka kattaa asiakkaasi koko ostopolun. Ota meihin yhteyttä!